Dyrektor Szkoły
mgr Elżbieta Konieczny
Godziny przyjęć Dyrektora Szkoły
Przyjmowanie stron w sprawie skarg i wniosków odbywa się w następujących terminach:
Poniedziałek: 13.00-14.00
oraz w dniach zebrań z rodzicami
W innym terminie wcześniej ustalonym przez osoby zainteresowane.
Sekretariat - informacje
sekretarz – Joanna Płatek
referent – Marcin Tomaszewski
Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku od godz.: 7:30 do godz.: 16:00.
Jak otrzymać duplikat legitymacji szkolnej?
W przypadku utraty lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy ten fakt zgłosić w sekretariacie szkoły.
Do wyrobienia duplikatu należy:
- złożyć w sekretariacie podanie o wydanie duplikatu legitymacji,
- złożyć podpisane zdjęcie (nazwisko, imię, data urodzenia, adres),
- wnieść na wskazane konto opłatę w wysokości 9 zł.
Odbiór legitymacji - w uzgodnionym terminie w sekretariacie szkoły.
Jak otrzymać duplikat świadectwa?
W przypadku utraty lub zniszczenia świadectwa szkolnego w celu uzyskania jego duplikatu należy:
- złożyć w sekretariacie podanie o wydanie duplikatu świadectwa z podaniem roku ukończenia szkoły,
- wnieść na wskazane konto opłatę w wysokości 26 zł.
Odbiór duplikatu świadectwa - w terminie do 14 dni w sekretariacie szkoły.