Zwierzęta egzotyczne
Mali Artyści z klasy 3b w ramach projektu Kreatywne prace plastyczne pracowali techniką Malowanie pastelami olejnymi. Efektem tej pracy jest galeria obrazów: Zwierzęta egzotyczne.
Ilona Siwek
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 15
im. Księdza Kardynała Karola Wojtyły w Krakowie
Mali Artyści z klasy 3b w ramach projektu Kreatywne prace plastyczne pracowali techniką Malowanie pastelami olejnymi. Efektem tej pracy jest galeria obrazów: Zwierzęta egzotyczne.
Ilona Siwek
22 listopada 2023 roku odbyła się XXIX edycja ogólnopolskiego konkursu Alfik Matematyczny. W naszej szkole, w konkursie, udział wzięło 52 uczniów. Tytuł laureata otrzymał uczeń klasy 4b, Piotr K. W nagrodę weźmie udział w tygodniowym pobycie na obozie. Serdecznie gratulujemy. Życzymy miłego wypoczynku połączonego z rozwijaniem uzdolnień. Tytuł laureata i nagrodę rzeczową otrzymał Antonii P. uczeń klasy 2c. Dyplomy uznania za uzyskanie bardzo dobrego wyniku otrzymali: Szymon K. uczeń klasy 4b i Yevhen Y. uczeń klasy 2c. Dyplomy uznania za uzyskanie dobrego wyniku otrzymali: Michał K. uczeń klasy 1a i Ignacy F. uczeń klasy 3b. Pozostali uczniowie otrzymali dyplomy za udział w konkursie.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom i życzymy wielu sukcesów!
Ilona Siwek
W ramach zajęć FUTURE4ME! odbyło się spotkanie z uczniami klas IV-VI pod nazwą „Herbatka u Królowej”. Podczas zajęć, uczniowie zostali zapoznani z etykietą przy stole, dowiedzieli się skąd wzięła się tradycja five o’clock w Anglii, jaką herbatę piją Brytyjczycy, jak podawać herbatę po angielsku, poznali wyrazy oraz określenia dotyczące picia herbaty np. low tea, hight tea, tea time, five o’clock itp. oraz nazwiska i imiona historycznych postaci np. Królowa Wiktoria, Księżna Anna Russel, Thomas Twining, Królowa Elżbieta.
W dniu 22 grudnia 2023 roku w naszej szkole odbył się apel świąteczny. Uczniowie z klasy 4b wraz z chórkiem szkolnym połączyli siły, by stworzyć świąteczną opowieść. Dzięki odgrywanym przez uczniów scenkom, a także wspaniałym strojom, dekoracji i muzyce, na nowo mogliśmy przeżyć historię narodzin Jezusa. Uczniowie wcielili się w role Maryi, Józefa, aniołów, diabłów, pasterzy, mieszczan i mieszczanek. Dzieci śpiewały przepiękne kolędy i pastorałki, mówiły wiersze oraz składały życzenia. Niewątpliwie były to jasełka nastrojowe, magiczne, pełne refleksji, a czasem humoru. Wydarzenie wprowadziło wszystkich w radosny, świąteczny nastrój. Zwieńczeniem apelu było wykonanie pastorałki w języku angielskim przez uczniów Maksymiliana W. oraz Wiktora A. z klasy 7a.
Po uroczystym apelu przyszła kolej na przedstawienie ostatnich, ważnych osiągnięć konkursowych uczniów naszej szkoły. Pani Dyrektor Elżbieta Konieczny wręczyła nagrody i dyplomy nagrodzonym uczniom, a następnie złożyła całej społeczności szkoły życzenia świąteczne.
Scenariusz apelu i występ dzieci przygotowały p. Aleksandra Mazur oraz p. Elżbieta Haniebnik.
Aleksandra Mazur
18 grudnia 2023 r. odbył się Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek. Tego dnia, w naszej szkole, rozbrzmiały najpiękniejsze polskie kolędy oraz pastorałki. Do konkursu zgłosiło się 21 uczestników. Wykonywano utwory w dwóch kategoriach: soliści oraz duety.
Jury w składzie: p.Agnieszka Hajduga, p.Anna Kokot oraz p.Urszula Majerowska wytypowało poniższych zwycięzców konkursu:
W kategorii SOLIŚCI:
1 miejsce - Emilia K. 3b
2 miejsce - Zuzanna Rz. 2a
3 miejsce - Aleksandra W. 2c
3 miejsce - Ewa D. 2a
wyróżnienie - Platon K. 1a
W kategorii DUETY:
1 miejsce - Martyna I., Nadia Ch. 2b
2 miejsce - Masza S., Ida D. 1a
3 miejsce - Milena W., Julia W. 2b
Na koniec (już po za konkursem) wystąpiła klasa 6a, która zaprezentowała swoje umiejętności wokalne i zaśpiewała dla wszystkich kolędę Przybieżeli do Betlejem.
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom konkursu, oraz wszystkim uczestnikom, którzy mieli chęć i odwagę stanąć przez swoimi rówieśnikami, rodzicami, nauczycielami i swoim śpiewem wprowadzili nas w magiczny czas nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia.
Marcelina Zajdel-Gumiela
Naszą misją jest kształcenie i wychowanie Uczniów poprzez pozytywne wzmacnianie każdego w jego możliwościach.
Wychowankom uświadamiamy ich wyjątkowość, podążamy za nimi i pomagamy w odkrywaniu samego siebie.
Tak, aby absolwent naszej szkoły w dorosłości powiedział: jestem szczęśliwym człowiekiem.
Dyrekcja, Grono Pedagogiczne i Pracownicy.